Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość
|
|
Enchanting
typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Tailoring, Leatherworking
produkty: oil, wand, enchant
wymaga: enchanting rod, dust, essence, shard, inne
uczy: enchanter
masterzy:
neutral - Annora (Uldaman, Badlands)
dobre dla klas: każdej
dobre w ograniczony sposób dla: casterów (oil)
bonusy racial (+15 do skilla): Blood Elf
Enchanting to profesja, którą bardzo trudno się leveluje. Materiały do niej trudno znaleźć i są kosztowne. W odróżnieniu od kilku innych profesji crafting, ta nie korzysta w żaden większy sposób z profesji gathering. Materiały do Enchanting uzyskuje się disenchantując itemy zielone lub lepsze. Zależnie od tego jaki miały poziom, otrzymamy różnego typu dust, essence lub shard, które wykorzystamy w procesie samego enchantowania.
Korzyści z enchantowania są duże, ale dopiero z wymaksowanym skillem. Możemy np. dodać do staffa +22 Intellect, sprawić aby broń okazyjnie leczyła posiadacza lub zadawała większe obrażenia, a przy okazji świeciła. Dopiero w endgame enchanty są bardzo przydatne i zarabia się bardzo dużo na wykonywaniu ich dla innych graczy.
Oil to produkt Enchantingu, który działa podobnie do Sharping Stones. Oil nakłada na broń czasowy efekt (wylogowanie się z gry go anuluje), który wzmacnia czary castera. Zwiększa regenerację many i leczenie lub obrażenia zadane czarami i szansę na critical. Same "olejki" sprzedają się na AH za dość dobre sumki (kilka gold).
Każdy Enchanter musi mieć specjalny rod aby móc enchantować. Rod tworzy się za pomocą Enchanting.
Post został pochwalony 0 razy
|
|