Autor |
Wiadomość |
<
RASY
~
NOCNE ELFY
|
|
Wysłany:
Nie 15:21, 08 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów
|
|
Ich pierwotną ojczyzną był Kalimdor. Ciemne i cieniste istoty były nieśmiertelne jak Smoki. Z powodu braku doświadczenia z magią bezmyślnie puścili magie przez Azeroth przyciągając w ten sposób Płonące Legiony.
Połączyli swoje siły ze Smokami by skierować ja przeciwko Płonącym Legionom i wypędzić ich z Azeroth. Odnieśli sukces i obiecali już nigdy ponownie nie używać magii by być pewnymi, że Legion już nie wróci. Następnie ukryli się przed światem, woląc żyć w odosobnieniu i w możliwie największym odseparowaniu i zaciszu osadzili się pod ich świętą górą Hyjal.
Niewielka grupka Elfów, która odmówiła rezygnacji z używania magii została wypędzona z Kalimdor'u i założyli Królestwo Quel'Thalas na wschodzie. Od tego momentu nazywali i uważali się za Wysokich Elfów.
Elfy zapoczątkowały ere magii, to oni jako pierwsi zaczeli nią władać, magia natury i ksieżyca to podstawowa broń magów elfickich.
Nocne elfy nigdy nie były agresywne wobec innych nacjii, od kiedy orkowie zaczeli wycinać lasy elfów, z nie agresywnych istot porzobrazily sie w walecznych wojowników broniących swych ziem.
Do tej pory elfy wspomagają ludzi w walce z orkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dezmondo dnia Nie 15:24, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 1:14, 24 Mar 2009
|
|
|
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
|
Lokacja startowa: Teldrassil
Stolica: Darnassus
Mount: Nightsaber
Dostępne klasy: Druid, Hunter, Priest, Rogue, Warrior
Skille specjalne
Shadowmeld - instant - 2 min cooldown
Redukuje szansę na wykrycie przez przeciwnika. Trwa dopóki zostanie anulowany lub postać się ruszy
Elusiveness - passive (tylko Rogue/Druid)
Redukuje szansę na wykrycie podczas Shadowmelded lub Stealthed.
Quickness - passive
Redukuje szansę na trafienie za pomocą broni dystansowych oraz broni melee o 2%.
Wisp Spirit - passive
Transformuje w wispa po śmierci, zwiększając prędkość o 75%.
Nature Resistance - passive
Redukuje szanse na trafienia czarami z działu Nature o 2%.[/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|